Telefon IP Intercall z wyświetlaczem
Telefon IP250 spełnia funkcę paneli sygnalizacyjnych i umożliwia nawiązanie komunikacji głosowej z wybranym punktem przywoławczym audio (Intercall 700) oraz potwierdzenie przyjęcia przywołania z punktu bez komunikacji głosowej (Intercall 600).
Jest to bardzo wygodne rozwiązanie pozwalające na szybką i łatwą komunikację zarówno z pacjentami jak i personelem przebywającym poza dyżurką.
Telefon IP250 sygnalizuje dźwiekowo oraz wizualnie przychodzące przywołanie zarówno z systemów standardowych jak i systemów audio. Potwierdzenie przyjęcia przywołania w przypadku systemów z komunikacją głosową następuje poprzez podniesienie słuchawki. W przypadku systemów bez komunikacji głosowej odbierający naciska przycisk "1" na klawiaturze.
Przywołania są pokazywane w kolejności nastąpienia oraz według priorytetów. Personel musi udać się do punktu, z którego nastąpiło przywołanie aby je zakończyć.
Telefon IP250 ma wbudowaną stronę konfiguracyjną web, która umożliwia konfigurację według potrzeb opcji takich jak: ton dzwonka, typ przywołania, skrócona książka wybierania dla najczęściej wybieranych punktów, regulacja głośności oraz integracja z telefonami bezprzewodowymi. Telefon IP250 może być dodatkowo podłączony do lokalnej centrali telefonicznej i służyć jako standardowy telefon.