REGULAMINY I INFORMACJE
Zamówienie
Zakupów w naszym sklepie można dokonać:
- umieszczając wybrane produkty w koszyku,
- przysyłając zamówienie mailem na adres: sklep@alarmnet.com.pl
Ceny
Rabaty są widoczne po zalogowaniu. W celu uzyskania rabatu dla wybranej kategorii należy skontaktować się z Działem Handlowym.
Płatność
Po odebraniu zamówienia wyślemy do Państwa fakturę pro-forma celem opłacenia należności za zamówione produkty. Fakturę pro-forma wysyłamy dopiero gdy zamówione produkty są gotowe do wysyłki. Możliwe jest również zamówienie towarów za pobraniem. W takim przypadku należność za produkty i wysyłkę będzie trzeba uiścić kurierowi przy dostawie.
Dostawa
Przesyłka zostanie wysłana w terminie do 2 dni roboczych od wpłynięcia pieniędzy na konto. W przypadku płatności "Za pobraniem" przesyłka zostanie wysłana w terminie do 2 dni roboczych od telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Możliwy jest odbiór zamówionych towarów bezpośrednio w siedzibie naszej firmy po uprzednim umówieniu telefonicznym.
Zastrzeżenia
W przypadku zamówienia towaru, którego stan uległ wyczerpaniu skontaktujemy się z Państwem informując o przewidywanym czasie dostawy, prosząc o potwierdzenie chęci realizacji zamówienia w dalszym terminie. W przypadku niektórych produktów sprowadzanych na zamówienie konieczne jest dokonanie przedpłaty przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Odesłanie treści zamówienia na adres zamawiającego w wyniku złożenia zamówienia za pomocą sklepu internetowego wykonywane jest automatycznie i służy wstępnej weryfikacji klienta oraz daje zamawiającemu możliwość sprawdzenia treści zamówienia. Zastrzegamy sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, po weryfikacji dokonanej przez pracownika firmy Alarmnet. W przypadku takiej decyzji klient będzie poinformowany o odmowie w ciągu 2 dni roboczych.
Tekst zgody na przetwarzanie danych osobowych
Formularz zwrotu towaru, konieczny do wystawienia faktury korygującej